Adevărul, între democratizare şi cenzură

Informaţia utilă este costisitoare. Prin contrast, propaganda este gratuită, deoarece în acest caz consumatorul este cel vândut (în general, companiilor de publicitate, dar şi altor entităţi interesate de persuadarea indivizilor – de la partide politice până la servicii secrete). Deşi, în prezent, ştirile false reprezintă în primul rând o sursă…
Vezi articol
Share

Cum este utilizat Internetul de terorişti

Datorită extraordinarei sale dezvoltări, Internetul a devenit, pentru grupările teroriste, atât un spaţiu activ de confruntare cât şi un mijloc vital de comunicaţii, propagandă, recrutare, schimb de cunoştinţe sau de experienţă. Internetul a facilitat crearea de reţele complexe între grupările teroriste fiind o metodă de comunicare rapidă, necostisitoare şi relativ…
Vezi articol
Share

Agresiunile în contextul războiului informațional. Studiu de caz – Israel vs Palestina

Războiul mediatic – cel mai reprezentativ pentru războiul informaţional – este nou apărut în cadrul vast al războaielor informaţionale (războiul informaţional, războiul psihologic, războiul imagologic, războiul de comandă şi control şi războiul electronic, războiul web), aceasta datorită atingerii unui grad de globalizare a mijloacelor de comunicare în masă. Informaţia în…
Vezi articol
Share